April

Idag har april dragit igång med stora kliv!
Jag satt under hela eftermiddagen ut på altanen med bara springisar och
bikini medan solen brände på ryggen. Det var längesedan solen stod på så.
Jag har faktist varit riktigt kreativ idag. För ute på altanen så satt jag och målademed vattenfärger.
Det var riktigt kul och det var ett bra tag sedan jag målade med vatenfärgerna.
Uner tiden så lyssnade jag även på musik. Jag försökte hitta lite lugnare låtar.
Sådanna som man kan fundera mycket till, om ni nu förstår vad jag menar.
Dessa hittade jag bland annat: Birdy – 1901
 
 
 Ja, precis så här soligt var det hos oss idag. Underbart!
 
 
Våra färger är varken de nyaste eller bästa och de håller på att tryta
så jag tänkte se om jag hittade några nya imorgon när jag ska åka in till stan.
 
Denna listan hittade jag även på min jakt efter (för mig) ny musik.
Jag tycket verkligen att den gjorde sitt namn rättvisa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0