autuum

 
När hösten kommer/närmar sig så kommer jag in i någon slags musik bubbla.
Jag lyssnar inte på samma mix-megapol blanding/populärmusik som under våren. Under sommaren
så blir det mer Svenk Sommarfestival-musik.
Men nu på hösten så är det, som jag säger, Regnväder-myskläder musik. Lite lungnare,
djupare, mer akustiskt och go'a röster. Till och från kan jag ha perioder då jag nästan bara lyssnar
på tex All Time Low och YMAS. Men det är det inget som någon vet egentilgen...
Det sägs ju att man är vad man lyssnar på och det kan väll stämma på det sättet att
jag lyssnar på väldigt olik musik och är en mångsysslare..
 
 
Bjuder på lite låttips. Detta är Regnväder-Myskläder musik.
hör och avguda.
 
 
 
Jimmy Needham – Daddy's Baby Girl
 
 
 
Oskar Linnros – Från balkongen
 
 
 
Butch Walker – Mixtape
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skrivet i pyjamas med regnet smättande mot fönstret, för att förtydliga allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0