Fotoutmaning - Januari

 Konstigt att mina inlägg alltid ska komma i par. Men jag har nu bestämt mig för att ge mig på att klara av en fotoutmaning. Det går ut på att jag ska ta ett foto varje dag i ett bestämt tema. Jag hade tänkt att lägga ut bilderna här. Det kommer verkligen att bli ett lyft för bloggen då mellanrummen mellan inläggen varierar stort. Det är är teman som jag ska följa på olika kreativa sätt. Det fanns bara till tretio så jag lade till den sista själv.
 
1. Självporträtt
2. Dagens outfit
3. Moln
4. Något grönt
5. Fågelperspektiv
6. Grodperspektiv
7. Frukt
8. En dålig vana
9. Någon jag älskar
10. Barndomsminne
11. Blått
12. Solnedgång
13. Jag med 13 saker
14. Ögon
15. Siluett
16. Rörelse
17. Teknologi
18. Mina skor
19. Orange
20. Bok
21. Ansiktslöst porträtt
22. Händer
23. Motljus
24. Mat
25. Rosa
26. Närbild
27. Distans
28. Blommor
29. Svartvitt
30. Självporträtt
31. Bästa bild denna månad


Jag kommer inte ha tid att lägga upp bilderna varje dag men jag ska försöka fotografera varjedag och sen får bilderna droppa in här när det passar. Jag ska försöka vända och vrida rejält på temanen så att jag får en rolig twist på de. Det ska bli kul och se vad jag lyckas med det dagarna jag inte är hemma.
 
 
Christina Aguilera , Lil' Kim, Mya and P!nk – Lady Marmalade
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0