Vårregn

 Sitter här hemma och det bara öser ner utanför.
Som tur är så har jag lite god varm dricka och mysig musik.
Jag hittade denna mysiga lista :
 
Your Favorite Coffeehouse
 
Var och en för sig är låtarna ganska beiga men tillsammans bildar de en
jätte go regnigt-väder-myskläder-lista!
Det jag sitter och dricker är hemgjord Chai-latte efter detta recep:
http://www.recept.nu/pelle_johansson/varma_drycker/agg_och_mejeri/chai_te_latte/
Det var gott i smaken och så (efter man hade lagt i lite socker) men jag misslyckades
fulständigt med att få mjölken skummig så lite blaskigt är det.
Om jag bara lär mig hur jag ska fixa mjölken så blir detta min nya favorit.
Jag har ett annat recept som jag också ska testa senare.
Spännande att se vilket som sedan blir bäst.
 
Idag gjorde vi det näst sista nationella provet. Idag i engelska. Det gick la hyfsat
men bättre kunde det ju gått...
 
Nu ska jag ta och ladda några avsnit av min nya favorit serie Friends (Vänner).
Jag älskar den. Jag sitter och skrattar högt. Snart har jag plöjt mig igenom hela första säsongen.
Som tur är så finns et hela tio säsonger så jag ska nog inte behöva gå rastlös.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0