1/1-13

Ja, och då var jag iväg med den här fotoutmaningen. Dagen tema var självporträtt. Och jag kände att man, så här på nyårsdagen (även om jag bara är 15 och inte festar hårt på något sätt alls.), inte ser som bäst ut för självporträtt. Så jag vände på temat, bokstavligen, och tog en bild bakifrån. Men nu är det så jag jag inte har kommit på än hur man kan få bilden i lodrätt format. så ni får vända på huvudena (vet du hur man gör så hör av dig).
Imorgon så är det dags för temat Dagens outfit. Det är lov så jag har antagligen på mig något mysigt.
Under den här månaden så lovar jag inga proffs foton, jag gör bara detta för skojs skull. Men jag kan lova att jag har lagt ner tid på bilderna även om det inte ser så ut.
 
 
Swedish House Mafia – Don't You Worry Child (Acoustic Version) [feat. John Martin]
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0