sjunde, åttonde, nionde, tionde, elfte och tolfte

7/1 - 13
Frukt
 
I min familj så äter vi alltid en frukt på kvällen innan alla ska gå och lägga sig. Och detta tyckte jag var ett, om man sk använda snobbiga ord, ett ypperligt tillfälle att fotografera frukt. Och en apelsin ser faktist ganska cool ut innuti.
 
8/1 - 13
En dålig vana
 
(bilden ska stå upp, luta huvudet åt höger)
En dålig vana som jag (och andra) har är att bita på naglarn. Jag försöker sluta men så fort jag blir nervös, börjar fundera förmycker eller blir spänd så biter jag i alla fall. Billden är tagen med Manuelt fokus. Så det suddiga är med flit.
 
9/1 - 13
Någon jag älskar
 
Jag glömde helt bort att jag ööver huvud taget skulle fotografera så jag kom på det när jag skulle sova. Det är min lillasyster på bilden när hon sover.
 
10/1 - 13
Blått
 
Hela mitt rum går i blått så dagens uppgift var inte vidar kompliserad. Jag har min uråldrig lampa till den ännu äldre atpeten i blått.
 
11/1 - 13
Barmdomsminne
 
12/1 - 13
Jag med 13 saker
 
Även här är bilden sne'. Detta är min packning inför klassresan till stöten som vi åker på imorgon!! TAGGA!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0