Spräckta jeans & Gymnasieångest

 
 
Som rubriken antyder så är detta inget roligt. Mina absorluta favoritjeans
har spruckigt. Och det är inte som vanligt att degår sönder på knäet, nej, dessa 
sprack mitt på rumpan! Dock är det ett litet hål så jag kan nog fortsätta använda dem endå.
Men fatta hur mitt humör rasade när jag hör ett smättande ljud och 
sedan inser att det är mina älsklingar som har gått sönder.
Modellen säljs inte längre så införskaffa ett par nya likadana är omöjligt...Toppen!
 
Gymnasieångest då...? Ja, nu när det börjar närma sig så börjar
jag tänka för mycket. Har jag tagit migvatten över huvudet genom att välja teknik?
Kommer jag passa in i den nya klassen? En massa sånna här frågor som jag fulständigt överannalyserar..
Det mesta kommer la lösa sig på tisdag.
Den som lever får se. Ta dagen som den kommer osv....
 
 
 
 
 
Ed Sheeran – Grade 8
Gabrielle – Regn fra blå himmel
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0