Sommaren är här igeng!

 
 
 
Imorgon är det juni igen och vi är bara dagar ifrån min sextonårsdag. Skolan har mer eller
mindre redan lagt av. Vi måste bara vara där för närvaron. Nästan alla inlämningar är
inne, det är bara en sjukt tråkig no-uppgift som jag måste göra i helgen.
 
På måndag ska vi säga hejdå till datorerna. Jag kommer vara utan dator hela sommaren.
Hur ska detta gå då? Jo, jag har tänkt att jag ska vara
med folk denna sommar. Social och träffaa människor.
Inte bara gå här hemma. Tänkte faktist börja redan nästa vecka med att
höra om några ur klassen vill komma hit och bada någon av dagarna vi är lediga.
Det är för oss, som sagt, kortvecka nästa vecka. Måndag blir lite stressig med inläming av datorn
och ett prov. Men på tisdag så ska vi bara orientera lite. Dock supertråkigt men men...
Onsdag, Torsdag och Fredag (och såklar helgen) är vi ledigt. Så freaking underbart!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0