julmust, popcorn och pianoackord

som rubriken lyder kan man sammanfatta min fedag kväll.
deprimerande? aah
jag vill ut, träffa människor, glada människor, glömma tid och rum.
men så är det ju inte, så jag sitter här i stället.
 
julmust: andra gången för iår
popcorn: löv it
pianoacord: jag kan faktist inte spela piano. men jag kan noter och liknande efter
två år som tvärfjöjtsblåsare. så ikväll ska jag försöka spela en liten julsång
på vår keyboard som jag och syrran fick julen 2006 (?)
tacka vet jag internet, annars hade detta projekt tagit slut innan det börjat.
 
 
i övrigt så är jag ganska nöjd med livet för tillfället
(med undantag för att jag fick lägre betyg än jag hoppats på på historia provet..)
 
go' och glad, kexchoklad
(OBS ^ uttalas: schexchoklad)
 
 
 
mycket musik idag!
 
 
Sara Bareilles – Brave
Lorde – Royals
The Wanted – Glad You Came
Pitbull – Everybody Fucks
Pitbull – Timber
James Blunt – Bonfire Heart
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggdesign: http://ellennilsson.blo.gg/2013/december/adventskalender-2013-vinn-bloggdesign-2.html#html delta gärna!
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

2013-12-01 @ 15:49:37
URL: http://ellennilsson.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0