nöjd

 
 
idag i regnrusket så har det varit full verksamhet här hemma.
vi köpte en pumpa för (typ) en vecka sedan, och idag gick vi lös på den.
efter att vi hade fått ut allt innehåll så blev det rostade pumpakärnor och en jättegod soppa (enligt halva familjen).
nu ska bara syrran bestämma sig för vad hon vill att vi ska karav ut, innan vi kan sätta i ett ljus och
ställa ut den till allmänn beskådning.
jag har även idag storstädat mitt rum! nöjdare är svårt att bli
har ett bra tag nu gått och suckat övet stora dammråttor efter div katthår etc,
och idag hände det. till lite sällskap och musik så är det nu skinande rent.
jag hittade även en halvläst tidning som jag ska ta mig an strax.
 
Och sisst men inte minst så har jag, mamma och syrran bestämt att vi ska åka och shoppa
i köpenhamn nu i slutet av höstlovet! det ska bli jättekul då jag aldrig har varit i en större stad än göteborg.
och eftersom jag ska jobba några dagar nu i veckan så kommer jag ha råd att sätta sprätt på lite pengar!
tjoho!
 
 
 
 
 
Olly Murs – Dear Darlin'
Ed Sheeran – Autumn Leaves - Deluxe Edition
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Åh jag har alltid velat prova pumpasoppa!

2013-11-05 @ 20:16:32
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0