studiedag

 
 
denna soliga och varma dag spenderade jag innomhus på kungsmässan med trevligt folk.
kunder det blivit bättre? ne, det tycker jag inte!
det var faktist längesedan jag hittade på något lite extra, så det var roligt.
när jag kom hem så fick jag veta att jag hade skolfoto imorgon, och då var det la en himla tur att jag lyckades
köpa med mig en tröja hem från köpcentret i grannkommunen.
tumme upp på det!
 
jag har även upptäckt en helt fantasktisk funktion. man kan, på bibliotekets hemsida, reservera
böcker och välja vart man ska hämta de. som den läsoman jag är så är detta underbart.
jag har hämtat två böcker idag och två till är efterskickade.
de jag har som jag ska läsa nu heter i de lungnaste vatten av Viveca Sten
och 100 meter lycka av Maria Nygren. här k
 
(här tänkte jag skriva om något men jag tappade det...jo, nu vet jag!)
jag köpte även en superduper-mysipysig halsduk att ha i vinter.
den är mycket länger än mig själv och går många varv runt halsen, kommer bo i den så fort det blir kallare!
 
idag blir låttipset en hel lista. den är så genialt komponerat (det är inte jag som är geniet) så jag låter den tala för sig själv.
 
 
 
 
om äppelträden.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0